måndag 8 mars 2010

Vad tycker jag? (uppdaterar medans stjärnorna rullar in)



coolaste männen på galan tillsammans med George Clooney
(bild från Aftonbladet)


men nej vad har hon på sig... tråkigt ful klänning
(bild från Aftonbladet)


DAMN säger jag bara. Min favorit so far, hon är alltid slående vacker, orkar knappt titta på henne, Rachel McAdams
(bild från Aftonbladet)



en sunkissed SJP, ALLTSÅ, shit va hon är snygg, alltid. min idol typ
(bild från Aftonbladet)


Maggie Gyllenhaal, snygg och egen, som hon alltid är.
(bild från Aftonbladet)


Sandra Bullock, Skitsnygg, verkligen! tror på henne
(bild från Aftonbladet)


Jag tycker att Anna Kendrick var skitsnygg, har aldrig riktigt sett henne som snygg. Men oh lala
(bild från Aftonbladet)


Och kolla på James Camerons fru. Jävlar va snygg
(bild från Aftonbladet)


Jag tycker att Amanda Seyfrieds klänning var rätt ful, tråkigt nog. Hon som har så snygga tuttar borde väl visa upp dom lite!
(bild från Aftonbladet)


Övrigt: Miley Cirus klänning var awesome, men ärligt, sträck på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig till hundra om Maggie's dress. Hon är ännu mera fantastisk att se på scenen. Jag gjorde det i LA november 2000. Men efternamnet stavas Gyllenhaal, se www.gyllenhaal.org

hrmn