måndag 1 mars 2010

Efter snökaoset


fyfan vad jag är trött på den vidriga snön. Först får jag parkeringsböter på universitetet eftersom DET VAR SNÖ PÅ ALLA JÄKLA SKYLTAR. sen kommer jag hem och kommer inte in på parkeringen. FÖR KOMMUNALPLOGAREN HAR SKJUTSAT UPP ALL SNÖ PÅ VÅR PARKERING. så det första jag får göra när jag kommer hem är skotta bort en himla massa snö. Fast sen blev jag lite sadface när jag insåg att jag kommer vara upptagen varje helg (visserligen för en fantastisk grej, men ändå) från och med den 20onde och jag kommer inte få åka någon snowboard i år. fy tusan.... aldrig hänt, och jag fäller nu en mental tår för att de är så sjukt synd om mig, typ. Dessutom är min pojkvän och har de gött i Trysil hela veckan, lyllos han, fast de är han värd. men jag vill också :( Tentan är iofs inlämnad och klar och jag kan slappna av lite mer nu i alla fall. Turkiet är dessutom är stort frågetecken, varför kan aldrig något vara enkeelt.

puh. Nu har jag fått ur mig lite snö-agressioner.

Inga kommentarer: