fredag 26 mars 2010

RELEASEPARTY

Det var skitkul och häftigt att gå på releaseparty, såg ingen kändis dock utöver de två jag hängde med samt råcoola Björn Starrin (som inte vågade pussa mig på kinden först för att han tyckte att jag var "så jävla söt") OCH JA jag måste skriva de här för jag tyckte de var så jävla coooolt, haha. Fick min puss ändå, hähä. Gratis champange och snittar med alla underbara vänner är väl inga fel va?


<3


Maja min Maja!


HIHIHI, mosat öga <3


jag och mina favvobröder


znyga männ i skor

5 kommentarer:

Malin M sa...

Anja, du ser ut som en ung Nicole Kidman. Grattis jävla snygging. Och lycka till hörru!

Olivia, the one and only sa...

Hjalmar min vän! :')

sofia sa...

WOW. pölsa R.E.S.P.E.C.T !!!!!

Din INTE favvo broder :( sa...

Dina favvobröder :( :(

Anja Emelinda sa...

Tack alla gosisar, kvällen idag lördag blev sjukt kaotisk och jag skriver om de imorn. Är i chock nu. Och Hannes, dom är mina favoritbröder men du är min favoritbror ;)