tisdag 16 mars 2010

förkylning och otajming

PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET!!! kan inte fatta det, och här sitter jag, snorar och gnäller med feber. sånt oflyt så de är inte sant. Jag kurerar mig med honungsvatten, ingefära, gurkmeja och citron. Det hjälper redan faktiskt. Får inte bli sjuk. Åker ju till stockholm på fredag. + att jag skulle fått ut en hemtenta idag, allt på samma gång, min vanliga otur, vette tusan hur jag ska hinna med allt, men det återstår att se.



Det går jättebra med körslaget för er som undrar och på lördag ses vi i rutan ;)

3 kommentarer:

L sa...

är du förlovad anjis?!

Anja Emelinda sa...

haha nej den är spegelvänd :D Fick ringarna av mamma, mina föräldrar hade när de var gifta och jag fick dem när jag fyllde 20. Dom sitter på min höger hand, lovar ;D

L sa...

aaah men gud vilken fin gest. då förstår jag! :)