måndag 8 mars 2010

Gissade hyfsat bra

Lite halvtrist gala faktiskt.. Men jag tippade rätt så bra. Största chocken var ju att Avatar inte vann för bästa film. SAY WHAAT? typ. Nu har jag visserligen inte sett filmen "The Hurt Locker" men jag antar att den var bra. En till överraskning men en kul sådan att det var FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN (skamligt) som en kvinnlig regissör vann, det gillar vi!

Årets Oscarsgala får 3 av 5 hollywoodstars av mig, begärde mer faktiskt, men det är ju ändå nåt speciellt med alla vackra människor!

Nu är jag trött, har sovit 3 timmar inatt, hjälp. Ska sjunga och träna taekwondo idag, + att jag inte kunde sova ut eftersom jag nu sitter på Universitetet. Men men, värt ändå! Tur att typ 90% av filmgruppen suttit uppe hela natten UTAN sömn, så jag är inte värst.

Inga kommentarer: