lördag 20 mars 2010

Godmorgon Stockholm

sa jag med typ ingen röst när jag vaknade i morse. PANIK, VARFÖR MIG hela tiden. Kan verkligen inte prata och det gör ont i halsen. Det kommer sjunka igenom en hel del varmt vatten idag, för jag ska bannemig sjunga inför 1,5 miljon människor ikväll.

Vaknade halv 7, en halvtimme innan klockan ringde, VAFAN LIKSOM? Men men, ställde mig i den feta duschen och sköljde ur mig lite nerver och smuts. Det hjälpte lite, börjar bli riktigt pirrig. Vi är först ut också, så se till att vara bänkad framför teven!! Stod framför spegeln så kommer Maja med sin gråa lilla fina pyjamas och ställer sig i duschen med kläder på. "Eh Maja?" Det visade sig att hon bara skulle tvätta håret, SO IT'S ALL GOOD!

Turkos är färgen ni ska leta efter.

Hejdå, ses ikväll :)

Puss på alla stöttande vänner, I love you!

Inga kommentarer: