tisdag 30 mars 2010

lite tungt nu

Pappas familj är i Singapore till den 9onde och har de gött och nu har mammas familj precis åkt för att ta ann Turkiet tills den 9onde. Jag är ensam i två stora hus, suger. Har gråtit många tårar nu, är de nån gång jag behöver min familj så är det väl nu... Tur att jag har stöttande pojkvän, vänner och världens bästa kör. Ni är min energi och glädje! Se till att rösta på lördag nu, mitt hjärta krossas om vi åker ut... Dessutom så hittar jag inte min splitternya kamera, efter att mitt huvud var i chock i lördagsnatt så vet jag inte om jag glömde kvar den hos moster eller om jag glömde den på bussen, dör igen om den är borta, jäkla oflyt hela tin :(

3 kommentarer:

Maja Hyvönen sa...

OFLYT... det minsta man kan säga.

Anja Emelinda sa...

blev ett FETT snäpp gladare nu, KAMERAN VAR PÅ BUSSEN!!! JIHOOOOOOOW

Anonym sa...

Grattis att du hittade din splitternya kamera!!!! <3