tisdag 10 februari 2009

typ?

Nu sitter jag här i min vita plaststol 99:- på ikea och har lite träsmak i röven (som vi säger här i värmland). har ätit mina flingor och försöker skriva klart religionen. Går trögt, som vanligt. Det känns bra med ny blogg. föresten... Glöm inte fredag klockan någonting. Vi har ju iaf spelning på UNO då. Abbey Road session band. do not miss!

På min fina vita platsstol har jag börjat fundera lite på hur en blogg ska vara för att den ska vara intressant. Ska jag visa tuttarna? Ska jag skriva om min gulliga pojkvän Nils som är såå poppis på stureplan? Ska jag berätta om min nya rosa ponny? Nä. Jag bestämmer mig för att skriva om det som jag finner intressant. Sen får väl ni avgöra om det är intressant läsning för er. Det kommer bli liiiv, lite anja, lite vänner, lite fest, lite resor, film, musik och vardag. Ganska mycket om min gulliga pojkvän erik (som är såå poppis i karlstad). Nu vet ni, hoppas ni finner eran plats i förhoppningsvis skönare stolar än denna och avnjuter vad jag har att säga.

PEACE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

skulle vilja höra lite mer om din pojkvän ja, han verkade intressant!

Anja Emelinda sa...

ja han är fett kool!

Anonym sa...

du är fett kool :)