tisdag 17 februari 2009

22:27 Tisdag

Tänkte liksom att jag skulle ge er lite fakta om mig själv.. För er som inte redan visste de eller är typ sjukt nyfikna på och veta något. hehe NAAT. Here it comes:

Namn: Anja Emelinda Lundqvist Feldt
Ålder: soon to be 19
Bor: I Norra Viken utanför Molkom, 4 mil norr om Karlstad
Familj: Mor, styvfar, Far, Styvmor, 4 syskon och 3 missar
Civilstatus: Fett me kär och upptagen, erik ftw (vi firar 6 måndader imorn förövrigt)
Framtidsvision: vara skitlycklig, helst ha pengar och jobba med något jag älskar. Förmodligen med något inom film.
Pluggar: Medieprogrammet på Sundsta/Älvkullegymnasiet, sista året med fotoinriktning
Favoritmat: Kryddig mat, utländskt ska det vara
Favoritfilmer: The Notebook, Napoleon Dynamite, Benjamin Buttons, Harry Potter. och TJA, jag är typ allätare
Favoritbok: STIEG LARSSON TRIOLOGIN, Harry Potter, I taket lyser stjärnorna mfl
Musik: Beatles, the Strokes, Bob Marley, Damian Marley, looptroop rockers, Jimi Hendrix, Johnossi, Scarlett Johansson, Camera Obscura, Lykke Li, Coldplay, Anthony and the Johnsons, Jack Johnson, Lily Allen, The dandy Warholes, Eddie Vedder. Sen gillar jag funk, det har ett skönt... funk. Öh typ allt utom sjukt töntig radiomusik som jag bara vill stoppa upp i nåns rumpa. Det tolererar jag inte, faktiskt...
Hur mår du Anja? Jomen alltså, jag mår rätt bra. Förutom att den där jäkla huvudvärken sen skumbollsfan inte har släppt än, bajz.

Någonting mer ni vill veta eller tycker jag borde skriva äre bara och skriva in en liten ojobbig kommentar!

xoxo/ Anjagirrrl

1 kommentar:

Anonym sa...

bra musik och film-smak PLUS att du är snygg!:O din pojkvän borde vara nöjd som tusan!