torsdag 19 februari 2009

barn & rosor

Jag har fått värsta beroendegrejen av att läsa bloggar nu. Har hamnat in på några tjejer i 15-16års åldern som väntar barn. Dom får de att låta så himlans lätt. Jag skulle lätt kunna tänka mig en liten söt gossi bebis... Om man typ slapp föda, och kunde göra lite vad man ville. ha den mer som ett gossedjur liksom? Men riktigt så fungerar ju inte livet... haha. Allt har ju sin tid. Sedan har jag faktiskt börja läsa lite på blondinbellas blondinblogg, den är ju faktiskt inte så illa som folk tror. Jag tror man kan lära sig något av henne... På ett konstigt blont sätt liksom... eller ah

Nu sitter jag här med mitt alla hjärtansdaggodis som jag fått av min far och min älskade pojkvän. Rosen jag fick av honom står och lyser i mitt rum. Dags att torka den snart kanske. Gillar att spara rosor. De påminner mig ju alltid om något bra. Har ju fått dom typ när jag var lucia, konfimation, skolavslutningar, musikaler och i kärleksgester. Därför är det jättemysigt när de finns kvar tycker jag... På tal om rosor liksom.

Inga kommentarer: