onsdag 11 februari 2009

Godkväll!

Dagen har varit härlig. Började den med ljuvlig massage hos min käre moder. Tänkte passa på med lite smygreklam: Hon jobbar alltså som frisör, massarsterapeut, psykolog samt kognitiv beteendevetare. Om ni känner er i behov av något av detta så maila lollo.lundqvist@hotmail.com. Kan verkligen inte rekommendera någon bättre. Hon är fantastisk min mor :)

Efter detta åt jag och morsan mat sedan drog jag till skolan och mötte Mirjadarling. Vi kollade på tårttävlingen. En rekommendation till Tom, Dennis, Magne och Jonas. Prova med fyllning nästa gång! Karamellfärg, marsipan och BRÖD... kan bli lite småtråkigt i längden. om inte annat jätteäckligt :) Brudarna med skidbacken borde ha vunnit by the way!

Sen hann jag och Mirja med hjälp utav Robin (nej Botte jag nämner inte dig) skriva klart musiken till våran låt som så småningom ska bli en musikvideo! Vi hade stor hjälp utav allas våran favorit NIKLAS. Svårt att hitta en härligare människa, så är det! 4-5 gånger kom han in och hjälpte oss. Han sa "gör en dålig låt med de här ackorden..." så babblade han upp några efter att ha räknat lite på fingrarna. Vi fann en melodi ur dessa ackord. Och ack så skönt det är att ha det gjort. Stjärna i kanten Niklas.

Sen efter skolan fick jag och Erik skjuts av Mirja in till stan. OOOHW va häftigt det kändes. Duktig tjej, jag är stolt! Du & många andra har inspirerat mig så nu jäklar är det min tur snart!

Sen blev det fixa nya p-piller samt bio på Uno med booo. (har förövrigt fått sett Viggo Mortensens kuk. Det var ju en upplevelse för sig... NOT :O

PUSS till alla dagens hjältar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anja är så snäll och förgyller hennes nystartade blogg genom att nämna mitt namn! Smart drag anser jag ;D Det gjorde denna blogg ännu mer populär!

Btw: Låten kommer äga ;)

Anja Emelinda sa...

ja men dagens hjältar förtjänar sin stund i rampljuset;D och ja, jag hoppas att låten blir en succé!! på söndag styrs det... yäääääy

Anonym sa...

Fett bra dag! :D I like you, Anjatjejen!:D