torsdag 30 augusti 2012

"JUST SAY IT"

Fick plats på alla kurserna jag ville ha också och utbrast ett litet "yääy" i klassrummet av eufori när läraren (mr.Bieber) ropade upp att jag hade fått plats. Nej, så vitt jag vet ingen relation till Justin Bieber, vet att ni undrar...

Om en vecka har jag typ varit här i en månad. SJUKT. Så här ser min höst ut nu, SJUK:

MÅNDAGAR OCH ONSDAGAR 11.10-17.50: Beginning Acting, Cinematography samt Directing for the Camera.

TISDAGAR OCH TORSDAGAR 10.30-12.40: Film and Video Production

Känns så bra nu!

Biebers föreläsning var så jävla bra. Intressant, rolig och lärorik. Han pratade väldigt mycket om att bli regissör handlar inte om vad du har för bakgrund eller utbildning utan bara att ha drivet och tron på sig själv. "JUST SAY IT", and you will become it. Sa han. I'm a director. Nja, kanske inte riktigt men jag blir säkrare och säkrare på att jag gett mig in på rätt bana även ifall jag kommer ha så sjukt mycket filmjobb i höst. Men många meriter, referenser och kunskaper i bagaget.

Godnatt härifrån och Godmorgon hemma i Svea!

3 kommentarer:

cissi sa...

Jag är så glad för dig vännen, sounds fantastic! Jag längtar efter att få höra allt sen när du kommer hem! Fick lite Anja-cravings efter att vi bara hann ses jättekort innan du åkte :'( Miss u! / Bejbom

Anonym sa...

Nu har du varit dålig med uppdateringar Älskling ;-) Puss

Unknown sa...

Jag läser också Beginning Acting på måndagar och onsdagar fast den är från 9:35 - 10:55.... Har du Michael Downey?