tisdag 11 september 2012

99 DAGAR

Tiden bara flyger iväg. Kan inte fatta att det var 11 dagar sen jag skrev sist. Kan nog inte ens rabbla upp vad jag gjort sen dess.. Skolan flyter på, det är otroligt seriöst och mycket plugg. Men det tycker jag är kul och bra. Faktiskt! Solen skiner och det är fortfarande jätte mycket sommar här.

Jag har nu flyttat in i en sketen liten studio, som det kallas. Ser väl ungefär ut som ett vandrarhemsrum. Det finns spindlar och myror och hål i väggarna. Jag hade sjukt mycket ångest i början  men jag har börjat vant mig. Nu har jag gjort i ordning här så det börjar se hyfsat ut i alla fall, sovrummet är mysigt men resten är fortfarande hemskt. Men planen är ju inte att hänga här så mycket... Internet suger också... annars så :) hehe

Idag är det 99 dagar kvar tills jag åker hem. 

På fredag morgon åker jag och tjejerna till LA över helgen. Ska bli så sjukt kul att se! Jag får köra eftersom jag är den enda som får hyra bil. haha, blir spännande! Hur var det nu det funkade med automat pappa;)? Och sen på lördagen ska vi gå och se Avicii i Santa Monica, där vi även kommer bo. oooh så kul det kommer bli!

Ska trotsa internet och försöka få in lite bilder så ni får se hur jag har det.

PICTURES COMING SOON, IF ONE OR TWO CANADIANS HAPPEN TO DROP BY

Inga kommentarer: