onsdag 29 augusti 2012

Skolan har börjat!

Igår var det första dagen på skolan, lite sjuk känsla faktiskt. Så extremt mycket folk överallt och inte bara svenskar och asiater som förra veckan utan en heel del amerikaner också, cirka 20000 för att vara hyfsat exakt. Klasserna kändes jättebra men jag är fortfarande inte helt säker på att jag kommer att få läsa Cinematograhy och Directing for the Camera som jag verkligen, verkligen vill. Men alla studievägledare säger att det alltid brukar lösa sig om man verkligen, verkligen vill (älska upprepning). Så det är bara att ligga i. Det kommer bli sjukt mycket jobb. Men praktiskt. Film. mmmmm jag har det bra nu! Idag var jag och betalade första och sista månadens hyra + 200 dollar i deposit. ajajaj. JAG FÅR INTE GÅ DOWNTOWN LÄNGRE. DETTA ÄR ETT LÖFTE TILL MIG SJÄLV. för många fina affärer.
och god glass.


Världens vackraste skola! no shit

Inga kommentarer: