torsdag 23 augusti 2012

"hejhej"

mmmmmja, vart börjar jag?
Hann med mycket idag. Skola, sol, lunch, skypedate, shopping, sightseeing och slutligen ännu en lägenhetsvisning. En svindyr studio nära skolan och downtown, hur mysig som helst. Och jag är beredd att lägga ned mer pengar nu bara jag har ett ställe att bo på, packa upp resväskan liksom... Så att allt blir på riktigt. Som vanligt så går jag runt och småhoppas men tror inte att jag får den. Vi får se, de skulle höra av sig de närmaste dagarna. Det är fortfarande dretvarmt här, cirka 30 grader tror jag, och blå himmel varje dag. Helt sjukt faktiskt... Imorn ska vi till skolan för sista dagen den här veckan sen downtown igen (ja det heter faktiskt downtown) och köpa lite sängkläder och svänga förbi Victorias Secret. iihaa

Trött mystjej i ny mysgrej, Godnatt/Godmorgon osv :) Och man kan till och med sola i sängen här, MAHA. Titta Tom och Nina. Det tar sig, faktiskt. Lite.

2 kommentarer:

Pappi sa...

Jag tycker du ser skitbrun ut

Anja Emelinda sa...

tack pappa men fel ordval kanske <3