onsdag 28 oktober 2009

THIS IS IT!



Idag såg jag denna efter en dag på stan med min styvmor och min syster. Vi åt pizza, shoppade och hade det allmänt mysigt! Sedan gick vi på THIS IS IT. och jag säger bara jävlar Michael THIS REALLY IS IT!

Han var ett musikaliskt geni, en perfektionist, en konstnär, en dansare, en sångare, en artist, en ödmjuk vanlig jäkla människa som inte har haft samma uppväxt som alla andra barn. GO MICHAEL, you blown me away. Och jag hade betalat helt sjukt mycket pengar för att få se showen han höll på att sätta ihop. Dansarna var sjuka, Michael var sjuk som alltid. Och dessutom hade nästan alla låtar en film före och massa effekter och alltså... det var helt sjukt. Michaels ena gittarist var dessutom en typ 25årig TJEJ som var totally aweeeeesome!! Jag är så impad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Åh vad de suger att han inte får se allt detta... Jag orkar inte ge någon dålig kritik nu som alla recensenter fått för sig att göra. Show some respect!

Så här glad är jag i alla fall efter dagen:


Thank you King of Pop, for making my evening.

1 kommentar:

L. sa...

du är söt ! Jag vill också se michael..