tisdag 13 oktober 2009

Breakfast at Claras

Idag fick jag en sjukt trevlig morgon i form av skitmysig frukost hos Clara. Vi hade en hel del att snacka om om man säger så. Det har gått mer än ett år sen vi sågs senast även ifall de inte känns så. Det var skitkul och Claragirl inspirerade mig totalt med hennes USA historia så nu ska jag börja skriva på ett filmmanus och skicka runt. tror det kan bli grymt faktiskt! Nu åker Clara till Paris till helgen och blir förmodligen kvar till jul. Det blev en kort men härlig reunion. Vi ses i Paris Clara! Och i rollen som Clara i min film då, förstås.




bye good lookin'!

4 kommentarer:

mirja sa...

Gillar bilden skarpt! Snyggt ljus o allt sånt! ;)

Anja Emelinda sa...

kan tyvärr inte ta åt mig äran, men ja den är snygg ;D

Erikk sa...

Ey, ska du börja skriva ett manus ? FETT :D

Anja Emelinda sa...

YEPP :D i hope so!