torsdag 22 oktober 2009

Lost in the box

Jag gick tillbaka lite och läste början när jag bloggade, de känns som att jag tappat stilen och charmen lite. Jag kollar på mig själv och ser mig som ytlig när jag läser det jag skrivit nyligen. USCH PÅ MIG. Ska skärpa mig, och börja skriva om lite djupare saker. Jag lovar. Ska bara komma fram till något bra. Jag har inte så mycket grubbeltankar numera, jag är så lycklig. Visst är jag lite förvirrad emellan åt, LA eller inte? bort från Karlstad eller inte? Flytta hemifrån? Ja de är många tankar i en 19årings huvud, det kan jag lova. Det är inte så att det finns äventyr precis utanför dörren heller. Bor man i Stockholm kan man ju bara byta stadsdel och hitta något helt nytt. Men jag bor bokstavligen talat i en skog. En stor grön fet skog utanför Molkom. Nej inte ens i Molkom, utan utanför Molkom. Shit Anja. Jag antar att jag inte är ensam om att känna mig lite "lost in the box" så att säga. Men lite ångestvågor svänger förbi när jag skriver de där. Men de löser sig, snart vet jag vad jag ska göra och när, snart...

Inga kommentarer: