söndag 25 oktober 2009

Dagens mest givande samtal (eller veckans, eller årets)

Anja
dissade honom
tog elijah wood istället
fick denna:
http://static.rbytes.net/full_screenshots/t/h/the-lord-of-the-rings:-the-one-ring-3d-screensaver.jpg
är inte förvånad.... (skickar en bild på ringen i sagan om ringen)
19:20Cecilia
asså den är ju fin
19:20Anja
mjoo
men jag typ
blir konstig
när jag har den på mig
19:21Cecilia
robby skickade denna till mig häromdagen http://s2.thisnext.com/media/230x230/Dior-Oui-White-Gold-Ring_9DFD1A53.jpg (skickar en bild på en silverring med texten "oui"
hahaha, du liksom krälar i bergen och väser
haha
hahahha
robby kan inte ta ett nej så. jag får väl offra mig liksom
19:22Anja
naaaw
"ja"
som i ja jag kan väl gifta mig med dig?
eller hur menar han?
19:23Cecilia
ja precis. han räknade lite med att jag skulle svara ja. och när den där kom med en budbärare på sin vita springare så får jag ju erkänna att jag blev lite tagen där en sekund
19:23Anja
förstår de!
19:24Cecilia
och du vet när han hämtade mig med en helikopter och friade uppe på kebnekaise. ja, jag drogs liksom med av stämningen
19:26Cecilia
friade eliah i fylke eller? han är ju lite torr
19:26Anja
nej
han gjorde de inte personligen
han skickade en gammal gubbe med sjukt långt skägg och en käpp
19:28Cecilia
haha..
19:28Anja
"YOOU SHALL NOT PASS"
skrek han
jag blev rädd
19:29Cecilia
skrämselfrieriet, en klassiker!
det var lite så för mig med. jag menar rob är ju en vampyr. man vill ju inte bli äten liksom.
19:29Anja
just de
läskigt ändå
hur är sexet?
biter han dig eller?
19:30Cecilia
han nafsar lite. jag får ju blåmärken så lätt. sen är han lite kall också, men då håller sig ju bröstvårtorna styva så det går jämnt ut.. haha

Jag älskar dig Cecilia!

4 kommentarer:

cissi sa...

och jag älskar dig! mest givande samtalet denna vecka tror jag minsann! i år kanske?

Anja Emelinda sa...

sant... borde ändra!!

cissi sa...

haha. jag gillar att du tog med min sista kommentar. den känns väldigt intelligent!

Anja Emelinda sa...

självklart;) fint avslut på det hela tycker jag också!