fredag 23 oktober 2009

Komplex och rädslor

Ja alla har vi våra komplex. Idag trotsar jag mina. Jag har aldrig träffat någon som har så mycket födesemärken på sin kropp som jag har. Jag har svårt att visa mig naken inför folk jag inte känner mig bekväm med (hata badhus) Och dessutom är min näsa sne. THERE, I SAID IT. Jag hatar ena profilen av mitt ansikte och visar helst inte den sidan mot kameran, eller ja, jag visar aldrig den sidan mot kameran. Varsågoda, och hoppas ni känner er lite bättre till mods med er själva nu och eran egen kropp. Jag har i alla fall lärt mig att acceptera att jag ser ut såhär. Och ibland trivs jag som tusan och ser mig själv som unik med alla mina prickar. Vissa tycker ju att det är charmigt... Dessutom är jag sjukt smärträdd så jag vette tusan hur jag ska ta mig till en hudläkare, de kan tydligen vara sjukt farligt att ha så mycket födelsemärken, jag vill inte få cancer. Sen hatar jag spindlar, jag är livrädd, skriker som en liten fjant. Nu vet ni lite, jag tycker inte alltid att jag är lika snygg! hehe


jag blottar nu mina komplex för mina läsare
duktig tack :)

2 kommentarer:

erik sa...

du är så fin som du är älsk !

sandra sa...

Tack anja! trodde jag var ensam med mina fläckar.. har också extrema komplex över dom nämligen.
<3