torsdag 20 september 2012

Weekend i LA

OJ vilken helg det har varit!
Jag har nu kört bil från Santa Barbara, till Santa Monica och vidare till Hollywood, Burbank och sedan hem igen. Det var ett äventyr kan jag säga, inte minst i Hollywood Hills, fyfasiken vad läskigt!

Fredagen bestod av tur till Hollywood. Vilket var helt sjukt overkligt, jag har velat åka dit så länge jag kan minnas. Vi gjorde massa turistgrejer som Walk of Fame, Madame Tussauds, fotade och fjantade oss. På kvällen gick vi ut och käkade med en kanadensisk tjej som vi träffade på hostelet. Askul! I love canadians. Sen åkte vi bergodalbana vid Santa Monica Pier.

Lördagen blev det häng i Santa Monica. Jättehärligt område precis vid havet, lite shopping och så. Sen på kvällen gick vi på Avicii konsert vilket var sjukt häftigt. Han sa inte ord vilket var sjukt töntigt, storhetsvansinne förmodligen. Men vi dansade och hade sjukt kul. Ljussättningen var galet mäktig!

Söndagen så åkte vi till Beverly Hills och kollade på kändishus och även en tur till Rodeo Drive där alla kändisar handlar. Man får inte ens gå in och titta i butikerna, lite sjukt. Sen rullade vi vidare en till sväng till Hollywood och sedan upp till Hollywoodskylten. Det var en känsla som jag inte kan beskriva, fällde en liten tår när jag insåg att jag faktiskt stod där.

Asbra helg!! Tack alla tjejorna!!!









Inga kommentarer: