torsdag 12 mars 2009

Summering födelsedag

Gårdagen var jättemysig
tänkte börja med att tacka alla fina vänner för hälsningarna och för att ni kom ihåg mig;) förmodligen visserligen tack vare facebook, men vafan, tack ändå:D

Jag blev bjuden på jättegod mat av min mor. Fick sällskap av världens bästa pojkvän och världens bästa Sandi! jag fick blommor och armband :) Vi åt middag och tårta och snackade.
av mor och far med familjer fick jag massa pengar, skinntumvantar, en jätte fin skulptur av mor som jag typ grinade av, blödig 19åring ftw. Fick också en ansiktsbehandling och de ska bli så jävla skönt eftersom jag aldrig testat det förr. Sen fick jag ännu mer blommor, kort och grejer. och en skitsnygg bikini!! av brorsan fick jag en svinbra ögonbrynspenna. Skyller nog lite på mamma där eftersom jag alltid snor hennes. men tack broris!

ni sitter jag här och packar och lyssnar på musik, det äger
idag ska nämnligen jag och erik till branäs och stannar till söndag, vi ska där träffa sofia mitt hjärta och hennes polare, det ska bli hur mysigt som helst!

Inga kommentarer: