onsdag 25 mars 2009

kalas

Idag var jag så rolig så jag posaerade framför kameran medans jag lirade mafiawars och värvade nya mafiosos. LEVEL 58 SNART SÄGER JAG BARA! hehehehe, mirja är söt och våran projektrapport går ju rätt bra. Vi gör ju en musikvideo om jag inte har sagt det. Imorn ska vi fixa låten så att den blir ännu bättre än vad den redan är! Robin är snäll också, som hjälper två små blonda hjälplösa flickor som dig och mig Mirja! hoh
 Jag är ledsen att säga det men mina tänder är inte så kristalliga egentligen. Joe Pop kallar det för kontrast

PEACEPUSS

4 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer bli fett ! Me like you, !
tror vi slutar för i dag va ? Har iaf skrivit lite .. :D

Majuuuuuu !!

Anja Emelinda sa...

ME LIKE YOU TO BÄYBÄ. vi borde kanske sluta nu. heheee. MAJU right back at you och puss då, såklart

Anonym sa...

ja måste springa o tönta mig på stann ---> studentklännning ! Bäjbej ! Maj-uu !

Anonym sa...

söt tjej :)