tisdag 31 mars 2009

dag 4

Idag har faktiskt blivit en väldigt bra dag med tanke på omständigheterna! Imorse hade jag en till jävla obligatorisk kurs på körskolan. blä, och poff bort med 900 spänn. men nice, FARSAN betalar mitt liv nu, höhöhööö

Idag var jag i alla fall med om något alldeles speciellt, från ett alldeles speciellt par. Jag har tagit åter kontakt med en av mina gamla vänner, Caroline. Hon har varit till stor hjälp idag då hon varit och snackat med min bror om diabetes. Jag ser på Hannes att han känner sig bättre till mods och allt kommer bli bra:) DESSUTOM så fick jag ett långt mail från Carolines pojkvän Oskar, som jag bara hälsat lite lätt på innan. Han skrev och berättade precis om hur det är att vara anhörig och hur han känner sig i situationen. Helt sjukt att det kan finnas så mycket omtanke från en person man knappt känner. Jag blev skitglad att det finns folk som bryr sig och förstår hur jag mår i detta. De riktiga vännerna kryper liksom fram så småningom. TACK, ni anar inte hur mycket det betyder.

pussar, kramar och tack till Caroline och Oskar

Inga kommentarer: