fredag 31 december 2010

New years eve

Dagen började med en tidig busstur in till min lya. Gick lite på stan först, köpte kläder och smycken, tyckte tydligen jag behövde det. Sedan gick jag hem, åt lunch, drack vin, chillade i min morgonrock och tittade på film. HELLO LIFE. Sedan gjorde jag mig lite snyggare och begav mig mot haga/herrhagen för att möta upp brudarna. Vi gjorde middag som smakade awesome och hade de sjukt trevligt. När kvällen började bege sig mot tolvslaget tog vi oss till Norrstrand och en fest där jag inte kände många kottar. En massa kompisar till min lillebror osv, hehe. Tolvslaget slutade med att jag och Caroline stod på bron vid museet och skrattade över att vi stod där själva och kollade på raketer. Men det var ju lite planen, fira tolvslaget med mig själv. Vid 2 på natten efter dansande och minglande i det sjukt stora huset vi hamnade i begav jag mig hemåt. Promenerade genom stan, gick hem och ställde mig i duschen och kröp sedan ner i min sköna säng och somnade in. Det var min kväll!







Kvällens låt för det sexiga saxsolot:

Inga kommentarer: