söndag 26 december 2010

Nöjes

ja herrejävlar vilken kväll det blev. Jag som egentligen bara skulle på middag. Stina drog med mig ut, vilket var sjukt välbehövligt. Man inser att de sker för sällan när båda ens föräldrar gör allt för att övertala en att gå ut och ha kul. haha. Efter några glas vin och några öl begav vi oss mot nöjesfabriken. Redan i kön träffade jag folk och därinne var det som en enda stor reunion. Mitt gamla grabbgäng, konfirmationskompisar, gamla klasskompisar från både högstadiet och gymnasiet, spexfolk, musikpolare osvosv. Vi dansade, skrattade, snackade, myste och hade det allmänt jäkla trevligt. Tack till alla som gjorde kvällen awesome och speciellt Stina! Imorse hämtade mamma upp mig och drog med mig på stan och Ikea. Jag fick fina tallrikar och mat så det var okej, trots att benen inte ville vara upprätta egentligen!

Nu håller jag på att packa förstår ni. Imorgon går första flyttlasset, kvarnberget, here I come!

Inga kommentarer: