lördag 9 april 2011

London Summering

Nu har jag tid och ork, here it goes:

Lördag:
Kom till London runt 18 tiden. Vi lagade middag och några av Noells Londonfriends kom över. Dom stylade mig från top till tå och det jag såg i spegeln var inte riktigt vad jag skulle gå ut i här hemma, men jag var ju inte hemma. Det var bara att köra! Vi var på en klubb som hette Luxx nånting tror jag. Betalade seriöst inte ett öre på hela kvällen. Bra att vara kvinna i London. Killarna bokade borden och gjorde drinkar åt alla. helt sjukt! Man har inte festat förens man varit i London, lovar! Vi var hemma 6 på morgonen tror jag. Så jävla bra kväll. Prickade till och med av en grej på min things-to-do-before-I-die list! I övrigt är Londonborna så mycket trevligare än svenskar. Älskar kindpussarna och framåtandan! Britter FTW


Söndag:
död.
Breakfast club, aasgott käk!


Måndag:
Åkte in till centrum för en hel del shopping. Jävlar vad grejer det fanns. Var på Urban Outfitters och hittade skönaste jackan och en t-shirt. Sen var vi på Selfridges och kollade in Noells jobb. asfett! Där köpte jag gråa låga awesome converse, halva priset än i Sverige! En kaffe på starbucks, middag på The Diner och sedan buss till ABBEY ROAD. Coolaste känslan på lång tid. Obeskrivligt. Beatles har alltid legat varmt om hjärtat, nu mer än någonsin!


Tisdag:
Noell jobbade så jag stämde träff med Maria. Hon tog med mig till primark där de såklart inhandlades endel. Tillräckligt mycket för att få övervikt på väskan på flygplatsen (nästan 400:- extra, hehe). Maria tog med mig till ett typ fashion district med lite indie-pop kultur. Asskönt ställe! Hon visade ett hamburgeställe med sjukt goda burgare! Sen mötte jag upp Noell på kvällen och vi åt avskedsmiddag på en indisk restaurang. Jättemysigt!


Onsdag:
hem!

TACK NOELL för awesome dagar