måndag 24 januari 2011

lång veckan

Har det varit och en ny coming up. Idag har jag jobbat och handlat och lagat mat. Hemmagjorda fantastiska köttbullar och stuvade makaroner, underskattat and ooh soo good. Sen kom mamma och hade handlat lite grejer. Vi åt lite thaimat och pratade skit och livet. Jag är nöjd med livet, jag får jobba, träna och hänga med sköna människor!
KMTI hela dagen varje dag, see you!

Igår var Maja här och myste och Kajsa svängde förbi en sväng också. Himla mysigt!
Idag har förövrigt nästan 80 olika personer kikat in här. Har nog sagt det förut men WHO ARE YOU PEOPLE?
jag vet typ max 10 av er som läser. Spännande! Med det önskar jag er en god natts sömn



peaceout
/webcamlover, Änjy

1 kommentar:

Maja Hyvönen sa...

Nu slutar du tjata om dina läsare, det är jag som är inne från 80 olika IP-adresser. Erkänner rå.