söndag 2 januari 2011

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det kan man säga. Var med 7 veckor i rad i rikstäckande TV, sjöng i kör, flyttade till mitt egna riktiga ställe m.m!

Har du några nyårslöften?
Bli självständig och vältränad

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Endast bekanta och gamla klasskompisar, ingen nära

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige

Vad var din största framgång 2010?
Körslaget och flytten hit!

Största misstaget?
Vill inte säga bli kär så jag säger inget.

Bästa köpet?
Vi säger min lägenhet även ifall den är en hyresrätt

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat eller nåt sånt säkert, resor kanske

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kärlek, musik och vänner

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
alla under körslaget och vissa listor på spotify

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mig själv!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Orkar inte datum, men Mars & April!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det går nog ganska jämnt ut med tanke på årets ups and downs

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med mina vänner, tagit vara på fina stunder

Vad önskar du att du gjort mindre?
Facebook

Favoritprogram på TV?
How I met you mother, massa mat program och sen ser jag en mille olika serier. Hej fritid!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt middag men min familj och sen repade.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Anja!

Hur tillbringade du julen?
Med mina familjer!

Blev du kär i år?
Yupp.

Den bästa nya personen du träffade?
Rickard, Maja, Bröderna Rongedal och resten av köris.

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer nog inte ihåg om jag hade några!

Inga kommentarer: