tisdag 23 november 2010

DÅLIG

jag vet förlåt. Är inte inspirerad att blogga. Vet inte varför. Sjukt att det ändå är folk som går in och läser. Jag är ledsen att jag sviker er tappra läsare som hänger kvar trots mitt bristande på inlägg. Jag har i alla fall bland annat vart på idolrep. Det var rätt bra. Satt allra längst fram så man hörde inte så mycket men det är kul att se ändå. Såg några ansikten jag kände igen från produktionen också. Skoj! Sen har jag gjort en fin snögubbe (bild kommer). Föresten var det en snögumma och hon heter Petronella. Jag har också jobbat en del. 20 timmar i veckan på KMTI ungefär och förra veckan var jag på Ilandaskolan och vikarierade i tyska, svenska och litteratur. På torsdag ska jag dit igen och ha musik och matte. Spännande! Det var kul för det var så många tjejer som var intresserade av mitt liv och ställde mycket frågor. Det tycker jag är skitkul! Idag börjar jag jobba runt 3, ses vi på KMTI kanske? ;)

Nu är det snart bara en månad tills jag flyttar, längtar ihjäl mig!!!

CIAO

Inga kommentarer: