fredag 2 november 2012

Nu har jag spenderat 8 fantastiska dagar med familjen som åkte hela vägen från Sverige för att hälsa på Anjis och se Cali. Så underbart att se dom igen och vi har haft superkul. Nu är det så oerhört tomt här och jag är tillbaka i min sketna lilla lägenhet... Hade hellre stannat på hotellet och badad jacuzzi på kvällarna. ååh. Men men, sånt är livet. Nu är det bara 47 dagar tills jag är hemma. Tiden går sjukt fort samtidigt som det känns som att detta är mer eller mindre hem nu och att jag vart här hur länge som helst. Inte på samma sätt såklart. Men människorna runt omkring en och miljön såklart... Det kommer vara så konstigt att vara utan. Men samtidigt finns de många möjligheter hemma också och människor jag älskar och saknar! Ses snart!

1 kommentar:

Johan sa...

Tack underbara Anja för att du visade oss Californien. Pappan, Lena och Felicia