torsdag 18 oktober 2012

Linnea!

Nu har de två veckorna med Linnea passerat. Vi har hunnit med sjukt mycket roligt trots mycket skolarbete. Las Vegas var en upplevelse jag aldrig kommer glömma, och sedan mysiga stunder i Santa Barbara och en sjukt rolig avslutningshelg i LA. Så glad att du kom hit och delade detta med mig! Kommer jag aldrig att glömma :) Hängde med två B-kändisar och sprang på AMY ADAMS på en mataffär i Hollywood. Jag frös till is och blev totalt starstruck, haha, kul!

Lägger upp massa bilder på instagram osv så det blir inte så mycket bloggande. Försöker ibland i alla fall. Det händer så mycket saker hela tiden, på fredag så är det första dagen av min filminspelning. Är nervös men det ska nog gå bra. Har ett bra team bakom mig!

Ska försöka uppdatera lite mer mer bilder och sådär! Nu har jag ju bra internet i lägenheten som jag hör och häpna till och med har börja trivits i trots spindlar och myror!

2 kommentarer:

L sa...

Ohja ett super bra minne för livet! Lycka till på filminspelningen, säg till om du behöver skådis så kommer jag direkt ;) saknar dig! PUSS :D

Anonym sa...

oj va spännande med inspelning då förstår jag varför du inte har tid med skype nu...lycka till puss / Mor