onsdag 8 september 2010

Oj

mycket nytt alltså. Mycket att ta in och anpassa sig efter. Grubblar mycket. Rätt, fel? Och vad fanken vill jag göra med min framtid? Idag hade jag inget barn att ta hand om så jag tog min bil in till centrum. HITTADE utan att ens köra fel. Sjukt. Saltsjöbaden är sjukt stort bara det och kör man fel så är man körd ett tag. Kikade runt på stan alldeles själv eftersom jag inte kännar många kottar i stockholm. Letade lite present och tog en kaffe. Sen skulle jag ta mig ut ur Gallerians parkeringshus. FYFAN, ville svära, gråta och tillslut skratta. Äckligt stort var det och jag glömde bort att kolla vart jag parkerade såklart. 80 spänn senare. (60 kronor i timmen, herreguuud) tycker 8 spänn i timmen är dyrt hemma i Karlstad. Sen körde jag nästan på Leif Pagrotsky i parkeringshuset. Hade ju varit lite olyckligt. Han är typ kortare än mig förövrigt. MEN ANNARS SÅ. äre bra. heh.

Inga kommentarer: